Skupina BEL

Skupina BEL je mezinárodní rodinný podnik řízený již pátou generací francouzských zakladatelů a řadí se mezi největší světové výrobce v kategorii sýrů balených v jednotlivých porcích. Za růstem skupiny BEL stojí zejména silné klíčové značky Veselá kráva®, Kiri®, Mini Babybel® či Leerdammer® – ve všech případech s vedoucím postavení na trhu a geografický mix obchodních aktivit.

 

Produktové portfolio firmy je mnohem rozsáhlejší, sčítá přibližně 25 mezinárodních i lokálních značek, pod kterými se prodávají sýry a další mléčné produkty. Sortiment je k dostání ve více jak 130 zemích světa, společnost vlastní 30 výrobních továren na 5 kontinentech a má komerční zastoupení ve 33 zemích světaK realizaci růstové strategie skupiny přispívá svým úsilím téměř 12 600 zaměstnanců.

 

Na českém a slovenském trhu působí skupina BEL od roku 1995 a v současné době zaměstnává přes 800 lidí na obou územích. V České republice se výrobní závod nachází v Želetavě a na Slovensku v Michalovcích. Komerční zastoupení společnosti sídlí v Praze a Bratislavě.

Firemní poslání, o než se opírá naše každodenní úsilí

Značky našich sýrů a jejich porcované variace si získávají oblibu na celém světě již déle než 150 let. Jsou ztělesněním našich výrobních zkušeností, našeho závazku postupovat v oblasti bezpečnosti a kvality bez jakýchkoliv kompromisů. Současně reprezentují také všechny výhody plynoucí z dostupnosti mléčných výrobků pro co nejširší počet lidí.

Aktuálně je možnost dopřát každému zdravou a udržitelnou stravu prioritní výzvou pro celou společnost. Ve snaze nalézt dlouhodobá řešení průběžně vylepšujeme naše produkty. Jako rodinná firma si uvědomujeme, jak je důležité orientovat se v našich aktivitách na budoucí generace.

Zavazujeme se k nabídce značek s nejvyšší inovativní hodnotou a vysokou mírou odpovědnosti v oblasti výroby zdravých mléčných výrobků a ovocných svačinek. Po dosažení tohoto cíle neustále zlepšujeme nutriční hodnoty a přírodní základ v našich receptech. Rozšiřujeme také náš sortiment ve snaze vytvářet nabídku produktů dostupných pro každého, kdekoliv a kdykoliv. Úzce spolupracujeme s našimi partnerskými producenty v rámci skupiny Bel Group ve snaze zajistit udržitelné zemědělské postupy, které jsou zárukou odpovědné produkce mléka. Upravujeme obaly našich výrobků, tak abychom zajistili jejich biologickou odbouratelnost a/nebo recyklovatelnost. Podporujeme globální iniciativy v boji proti změně klimatu, snižujeme vlastní emise skleníkových plynů a současně pomáháme snižovat emise firem, s nimiž spolupracujeme.

Všechny tyto iniciativy jsou ambiciózní, ale současně jsou i realizovatelné. A když se k něčemu zavážeme, činíme tak v celosvětovém měřítku, pro všechny a nadobro. A to je také stěžejní význam a poselství našeho nového firemního sloganu: For All. For Good.

 

Tato nová identita představuje naše poslání a závazky. Je navržená tak, aby nám pomohla při propagaci a zdůrazňování uvedených hodnot, s cílem zajistit pokračující zájem ze strany spotřebitelů a posilovat naši image společensky zodpovědné firmy.